Welkom! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Lieke Roelofs - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Lieke Roelofs - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Lieke Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Lieke

29 Juni 2014 | Nederland, Bemmel

Hee allemaal,

In februari 2015 ga ik naar Zuid-Afrika met leraren en leerlingen van het OBC Bemmel. In dit blog ga ik vertellen over de voorbereidingen voor de reis en de reis zelf. Ik zal mezelf eerst even voorstellen!

Ik ben Lieke Roelofs en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in Bemmel met mijn ouders en zusje.
Ik zit in 4 VWO, volgend jaar in 5 VWO.
Ik dans al sinds ik 5 jaar ben. Ik heb ballet, streetdance en hiphop gedanst, nu alleen nog 3 keer in de week hiphop.

Zo, nu genoeg over mij. Nu iets over Zuid-Afrika.
Ik denk dat jullie wel benieuwd zijn waarom ik graag mee wil naar Zuid-Afrika!
Vorig jaar zijn een aantal mensen van mijn leeftijd mee geweest naar Zuid-Afrika. De verhalen die ik te horen kreeg verraste mij. Ik ging mezelf afvragen waarom ik niet mee ben geweest. Dit jaar gaat er weer een groep, waarvan ik er 1 ben.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het in Zuid-Afrika is. Ik wil later iets op sociaal gebied doen met kinderen. Voordat ik precies weet wat ik wil doen, wil ik eerst ervaring op doen. Zuid-Afrika hoort bij die ervaring.

Liefs,
Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Lieke

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 2785

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 16 Februari 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: